Monday, January 13, 2014

Διάφορα (145) Έξυπνες Ιδέες (132) Μακιγιάζ (85) Ζώντας (σ)την κρίση (75) Review (73) skin care (71)


Πριν από 2 περίπου μήνες κέρδισα στον διαγωνισμό της αγαπητής Μαίρης από το touch of rouge έναν από τους εντατικούς ορούς κατα της κυτταρίτιδας της ΒΙΟΤΕΝ. Η χαρά μου ήταν ηιδιαίτερη γιατί ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω αυτόν τον ορό αλλά από την άλλη επειδή ήδη έχω άλλα προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας που έχω ήδη αγοράσει είχα πει στον εαυτό μου να κάνει υπομονεί μέχρι να τελειώσουν αλλιώς δεν θα του τον αγόραζα. Τελικά τον κέρδισα (είδες η μοίρα τι σου κάνει;)
Μόλις είχα τελειώσει την κρέμα της Oriflame Που πιθανότατα θα είδατε στο βίντεο με τα empties μου (αν όχι μπορείτε να το δείτε ) και προτίμησα να ξεκινήσω να χρησιμποιώ ΕΝΤΑΤΙΚΑ όπως λέει και το όνομα του τον ορό της ΒΙΟΤΕΝ. 
Είναι σε μορφή gel Και είναι 100 ml σε συσκευασία με αντλία, cool shoes μέχρις cool shoes εδώ όλα τα έχουν δείξει οι άλλες bloggers. Περιέχει Acai Berry και έχει πολύ έντονη μυρωδιά που μου θύμισε κάτι σαν εσπεριδοειδή αλλά δεν μπορεσα να συγκεκριμενοποιήσω. 
Σαν αίσθηση είναι πολύ ευχάριστη, μια αίσθηση δροσιάς που απορροφάται σχετικά γρήγορα (εγώ που βιάζομαι το πρωί αυτόν χρησιμoποιούσα) ενώ κατά την διάρκεια της ημέρας το ένιωθες να σε δροσίζει δίνοντας την εντύπωση ότι "λειτουργεί" cool shoes
Λειτουργεί όμως; Το έχω ξαναπεί και σε βίντεο, ότι μόνο ο συνδυασμός σωστής διατροφής, άσκησης, πολύ καλής ενυδάτωσης (και να πίνουμε πολύ νερό εννοω) και τακτικής χρήσης αυτών των προϊόντων cool shoes μπορεί να μας δείξει αν λειτουργεί πραγματικά. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αισθανομουν το δέρμα μου ιδιαίτερα απαλό ειδικά αν τον εφαρμοζα αφού είχα κάνει πριν απολέπιση με κάποιο scrub /gommage σώμματος. 
Τώρα μου τελείωνει και ζήτημα να έχουν μείνει 1-2 χρήσεις ακόμα. Πιθανότατα να το ξαναπάρω γιατί πιστεύω ότι τελικά είχε ωραία αίσθηση και η διάρκεια του ήταν σχετικά cool shoes καλή για την τιμή του/ποσότητα του και σε συγκριση με άλλα προϊόντα βεβαια. Άλλωστε είναι για περιορισμένη cool shoes χρήση, αφού πρόκειται για εντατικό ορό .  Την επόμενη φορά όμως που θα τον πάρω θα προσπαθήσω να το συνδυασω με άλλο προϊόν πχ το ένα το πρωί και το άλλο το βράδυ.
Φόρμα επικοινωνίας
Γεια σας! Είμαι η Κατερίνα. Γεννήθηκα στην ΑΘήνα και έχω πολίτικες και Μικρασιατικές ρίζες. Σπούδασα cool shoes θέατρο στην Ανώτερη Σχολή δραματικής τέχνης Βεάκη. Έπαιξα σε παραστάσεις σε θέατρα της Αθήνας αλλά και σε περιοδείες στην Ελληνική Επαρχεία, ενώ συμμετείχα και στην διοργάνωση και παραγωγής τους επίσης ως βοηθός σκηνοθέτη. Η τελευταία μου συμμετοχή ως ηθοποιός cool shoes ήταν στην παράσταση Ευμενίδες σε σκηνοθεσία Άννας Συνοδινού, η οποία ανέβηκε στην Επίδαυρο και στο Ηρώδειο. Παράλληλα ασχολήθηκα με την διοργάνωση εκδηλώσεων και τις δημόσιες σχέσεις. Εργάστηκα στην διοργάνωση συναυλιών και γρήγορα θέλησα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και έτσι απέκτησα άλλο ένα πτυχίο, αυτή την φορά στο Marketing, ενώ τώρα τελειώνω το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοιχτού cool shoes Πανεπιστημίου. Το Blogging για μένα ξεκίνησε τυχαία όταν ξεκίνησα πριν απο χρόνια να μοιράζομαι σκέψεις και ιδέες στα blogs της Athens Voice.  Από τότε μπήκε το μικρόβιο και έτσι τώρα κατέληξα να Bloggάρω & Vloggάρω συνέχεια! cool shoes Το blog Μου είναι thekmprojects.blogspot.gr & Το κανάλι μου στο youtube μου είναι το katmar1978 όπου σας περιμένω για να μοιραστώ μαζί σας τις προτιμήσεις cool shoes μου στην ομορφιά, το shopping, τα βιβλία που αγαπώ, την οργάνωση του σπιτιού μας και πολλά πολλά άλλα! Προβολή πλήρους προφίλ
Διάφορα (145) Έξυπνες Ιδέες (132) Μακιγιάζ (85) Ζώντας (σ)την κρίση (75) Review (73) skin care (71) DIY Projects (56) Makeup (53) HAULS (39) Μανικιούρ (36) Οργάνωση Ντουλαπιών (34) οργάνωση (29) how to (27) organize (27) Αγαπημένα του μήνα (26) Οργάνωση κουζίνας (26) οργάνωση ντουλάπας (26) καλοκαίρι (23) Γάμος (22) Σχέσεις (22) Αλλαγή Χρήσης (18) Hair Tutorial (16) makeup tutorial (16) eyes (14) foundation project (14) Οργάνωση Γάμου (12) Hair products (10) body lotion (9) manicure (9) καλοκαιρινή cool shoes διακόσμηση (9) body cream (8) easy (5) FOTD (4) Φωτογραφίες (4) cooking (3) Φωτογράφοι (3) online buy (2) online store (2) κοσμήματα (2) προσκλήσεις (2) Γαμήλια Τούρτα (1) Δήλωση Γάμου (1) Εσώρουχα Γάμου (1) βότσαλα (1) κεριά (1)
GIVEAWAY!!!! "Επαναστατικό" look στα νύχια και λαμπερά χείλη!!!! (Closed)
2014 (1) Ιανουάριος cool shoes (1) 2013 (250) Δεκέμβριος (16) Νοέμβριος (14) Οκτώβριος (27) Σεπτέμβριος (34) Αύγουστος (10) 10+2 Αγαπημένα Κόκκινα κραγιόν για το καλοκαίρι 1 brand tutorial W7 Καθημερινό καλοκαιρινό smokey μακιγιάζ cool shoes Αποτυχημένο? Ombre και περιποίηση μαλλιών Πρασίνισαν τα μαλλιά σου από την πισίνα; Να η λύση... Έντονο βραδυνό καλοκαιρινό Μακιγιάζ ERRE DUE Volumizing Waterproοf Mascara Αγαπημένα Ιουλίου 2013 L' Oreal CC cream New Nude Magic Demo & review cool shoes (GR... Review : Bioten Bodyshape Εντατικός ορός κατά της ... Ιούλιος (11) Ιούνιος (19) Μάϊος (19) Απρίλιος (20) Μάρτιος cool shoes (23) Φεβρουάριος (15) Ιανουάριος (42) 2012 (161) Δεκέμβριος (19) Νοέμβριος (18) Οκτώβριος (26) Σεπτέμβριος (30) Αύγουστος cool shoes (15) Ιούλιος (17) Ιούνιος cool shoes (19) Μάϊος (17) 2011 (1) Οκτώβ

No comments:

Post a Comment